26 dec. 2011

Clipe

Sunt clipe în care aş vrea pur şi simplu să le las pe toate şi să plec undeva departe de toate.Departe de probleme,de lacrimi,de stres,de oameni...de tot.
Sunt clipe în care îmi doresc atât de mult ceva încât îl distrug...consumându-mă prea mult.
Sunt clipe în care îmi doresc atât de mult să ajut persoanele pe care le iubesc,dar mă simt neputincioasă, inutilă ..fiindcă mă simt legată,incolţită.
Sunt clipe în care ploaia e refugiul meu.
Sunt clipe în care soarele mă face să zîmbesc.
Sunt clipe în care mi se pare că pot face orice,că pot doborî orice barieră,că pot trece cei mai înalţi munţi,că pot depăşi orice obstacol,că lumea e atât de mică.
Sunt clipe în care totul mi se pare străin.
Sunt clipe în care simt ca trăirea mea e dependentă de cea a celui pe care îl iubesc.
Sunt clipe în care aş vrea să-i cuprind într-o singură îmbrăţişare pe toţi.
Sunt clipe în care simt că iubirea e singurul antidot pentru orice rană,sufletească chiar şi fizică.
Sunt clipe în care simt că pierd tot,şi clipe in care simt că am chiar mai mult decât visez.
Sunt clipe în care simt pot lupta pentru orice iubesc.
Sunt clipe în care simt că pierd orice luptă.
Sun clipe în care cerşesc viaţă.
Sunt clipe în care mă întreb când va sosi momentul plecării mele.
Sunt clipe în care sufletul îmi tremură.
Sunt clipe în care îmi e atât de dor.....
Sunt clipe pe care le cerşesc de atâtea şi atâtea ori..
Sunt clipe pe care le îngrop atât de adânc.
Sunt clipe.....la care visez în fiecare noapte,si clipe pe care nu le voi trăi niciodată.
... Sunt doar clipe....

Un comentariu: