16 apr. 2013

Cutite

 Sunt cateva zile de cand ratacesc, ratacesc pe drumul asta fara tine. In viata reala a trecut o saptamana...o saptamana de vesnicii.
  Dar azi,pentru o secunda mi-a zambit sufletul ! Ti-am auzit glasul ! M-am fastacit, m-am impiedicat, iar cand m-am intors....erai la fel de departe. Urlai catre mine, spunandu-mi lucruri false. Nu era nici pe departe ce-mi doream...nu erai aproape de mine asa cum este o coperta de paginile ei, dimpotriva parea ca tu esti soarele iar eu luna...poate chiar asa e, tu esti soarele, iar eu luna. Am incercat sa ma apropii, si am facut cativa pasi inapoi exact atunci, ai aruncat un cutit, si inca unul, si inca unul....ma lovesti in inima. Nu ! Acolo esti tu..ce faci ? ce se intampla cu aceste cutite? de unde le-ai scos? tu nu purtai asa ceva....
 Sangerez, si te strig...te strig din nou, si din nou...poate ma auzi, sigur m-ai auzit caci ai mai aruncat apoi inca un cutit iar acesta...acesta sfarseste totul.  Imi tin mana pe inima, sa nu mai curga atata sange...off si cat m-am straduit sa-mi feresc inima. Acolo te tin pe tine! dar.. vai! oare ti s-a intamplat ceva? inca esti acolo....dar cum, esti ranit? respiri? Cu mainile tremurand iau cateva frunze, le nimeresc pe cele negre si le pun acolo pe rana de la inima. Cea de la picior nu ma intereseaza, nu ! Inima, acolo te tin pe tine!
  Imi tremura picioarele, si ma ridic sprijinidu-ma de banca. Continui sa strig dupa ajutor...nu stiu ce doare mai tare, ca nu-mi raspunzi...sau sa stiu ca ma auzi, dar nu faci nimic. Toata natura a tremurat, cand te-am strigat ultima oara....Am ratacit din nou nestiind in ce parte trebuie sa merg. Dar, respir adanc si pasesc usor ianinte....cad si ma lovesc. Drumul acesta e plin de pietre si gropi, iar rana de la picior inca sangereaza.
  Oare cat mai am de mers pana la granita ? Oare, te vei intoarce ? Oare ce s-a intamplat cu inima mea, dar cu tine? Sper sa nu te fi scurs printre picaturile de sange, nu vreau sa fi plecat de acolo.
  Cu degetele murdare de sangele scurs scriu pe o coaja de copac `TE IUBESC` , si plec schiopatand. Imi tin mana pe inima, sa protejez ce mai am din tine.
   Deja mi-e dor....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu