13 dec. 2013

Scrisoare pentru MAMA

   Nu-ți scriu des dragă mamă, știu că acolo unde ești acum, nu ajung scrisori, mesaje, apeluri sau mailuri... și dacă ar ajunge, tu tot nu le-ai putea citi. Nu pentru că n-ai ști carte, ci pentru că așa cum știe tot universul, în luna aceasta inghețată se împlinesc paisprezece ani, de când oamenii aceia ți-au coborât sicriul în fundul pământului...de când bulgării de pământ se striveau de cutia de lemn ce avea de atunci să-ți fie casă. Sunetul acela îmi dă fiori și acum, îl aud des pe fundalul lacrimilor mele.
   Azi s-au scurs din nou lacrimi fierbinți pe poza ta. Iar când m-am uitat în sufletul meu, locul tău e la fel de gol ca atunci când ai plecat. Locul tău de mamă nu poate fi luat de absolut nimeni, e un gol ce nu poate fi alinat de nimic.
   Îți scriu ca și cum ai fi plecată departe, să știi că în inocența copilăriei mele, priveam mereu pe geam așteptând să vii. Mereu plecai departe, dar veneai mereu înapoi..de fiecare dată, cu mai puțină viață...
  N-am să încetez niciodată să te aștept, speranța asta e o flacără mereu aprinsă, ce nu poate fi stinsă de lacrimile acestea ce nu vor să se oprească.
   Am crescut mamă..sunt majoră, am absolvit liceul și îmi caut un loc de muncă. Îți cunosc visele, vise pe care nu ți le-ai implinit. Și-am să fac eu asta pentru tine mamă! Știu că undeva în viitor te voi vedea, și vreau să fii mândră de mine, de fiica ta, de unica ta fiică pe care ți-ai dorit-o cel mai mult, și de care n-ai avut parte.
   Aș vrea să te văd măcar o secundă, acum! Să fii aici în fața mea, să mă iei în brațe și să stau cu capul pe pieptul tău, să simt căldura ta, căldura brațelor tale. Să mă cuprinzi ca o mamă și să mă săruți pe frunte, să-mi spui câteva cuvinte, ca cele pe care mi le-ai lăsat înșiruite pe caietul albastru închis. Cuvinte care m-au însoțit în toți anii aceștia, cuvinte care mi-au fost de folos ca și cum ai fi fost lângă mine. Deși, mai de preț ar fi fost căldura ta, iubită mamă.
   Îmi închei rândurile, spunându-ți că mă străduiesc să fiu tare în lumea asta de gheață.

P.S. Te iubesc mult mamă!
                                   
                                                                       Cu dragoste și dor,
                                                                                unica ta fiică Daniela.

















3 comentarii:

  1. DANY --AMIGUITA ..PRONTO TENDRAS DE VUELTA A CASA A TU MAMITA ..Y TU SUEÑO DEJARA DE SER SUEÑO PARA CONVERTIRSE EN TU REALIDAD..PODRAS COMO DESEAS ABRAZAR Y BESAR A TU MAMITA QUERIDA....Y SER ABRAZADA Y BESADA TIERNAMENTE POR EL SER QUE AMAS Y EXTRAÑAS.. .. JAH OYE TUS ORACIONES , MIRA TUS LAGRIMAS Y CUMPLIRA SU PROMESAS CONTIGO DE TRAERTELA EN VIDA ATU MAMITA QUE TANTO AMAS.......ÀNIMO OK..


    http://www.youtube.com/watch?v=dzaNigdR6u8

    RăspundețiȘtergere
  2. Gracias pablo..si es verdad estoi segura que pronto este sueno se va convertir en realidad.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hola amiguita Dany...me da gusto saber de ti...este sueño tuyo de ver de nuevo a tu mamá es tal real que de seguro tu expectativa hace que tu corazon late de emocion , asi como late tu corazon de emocion cuando tu escribes de tu novio con mucho cariño...te causa mucha felicidad ..pero tambien anciedad por tenerlo de nuevo a tu novio cerca ¿verdad?... de igual forma tu anciedad sera recompensada cuando muy pronto tu mamá regrese de su largo viaje para verte.. correr , abrazarte y besarte y que tu puedas contarle de tus emocionantes momentos felices al lado de tu novio...siiii pronto Jehová traera de vuelta a tu mamá a casa a travez de la resurreccion ....vendra de retorno a tu casa para quedarse para siempre...la veras bajar de ese tren que tantos recuerdos te dan ..y los latidos de tu corazon no dejaran de palpitar tan fuerte que podre escucharlos hasta aqui...jajajaja....me encantaria ver esas futuras fotos .me alegraria mucho ..amiguita...por lo pronto mandame algunas fotos de ti junto a tu novio ok.. para conocerlo...me gustaria ser amigo de él tambien...
      Que Jehová los bendiga a los dos y que pronto esten juntos otra vez..cuidate mucho y ánimo ,ánimo ,ánimo ok.. (:-D)

      Ștergere