31 dec. 2015

Despre iubire...

E ciudat să spun că e un loc gol în patul meu. Pentru că, această lipsă este mai mult decât un loc gol în pat. E vorba despre un loc gol în suflet, în viață, în brațe. E o legătură pe viață, un suflet pe care îl lipesc de al meu, un suflet cu care devin una. Cu el vreau să trăiesc, să îmbătrânesc, să ne plimbăm nepoții în parc, și de ce nu, strănepoții. Asta vreau, și nu mă grăbesc. Pot aștepta toată viața sufletul care să iubească ce iubesc eu, care să iubească cum iubesc eu. El nu trebuie să fie bogat, nici vreun Adonis rătăcit. El trebuie să fie suficient de motivat să urce zidurile sufletului meu ( căci acum ceva timp, decisă să nu mai primesc pe nimeni..am zidit ușa) să fie dornic să-mi afle sufletul și să-l iubească. La fel voi face și eu, la fel îi voi descifra sufletul, îl voi iubi. Diferențele dintre noi să ne completeze, să ne facă să apreciem, să simțim. Să avem și discuții contradictorii, ca mai apoi să gasim o soluție, sa zicem " suntem împreună în asta" , să ținem cont de sentimente,de dorințe,  de ce e important pentru celălalt, de împrejurări, de situații, de noi. E real cu puțină muncă, cu implicare, cu iubire....
 Da, iubirea aceasta vreau să o întâlnesc...iubirea care nu moare niciodată! De fapt, așa e iubirea adevărată !

"Iubirea este îndelung răbdătoare şi bună. Iubirea nu este geloasă, nu se laudă, nu se îngâmfă, nu se comportă necuviincios, nu îşi caută propriile interese, nu se irită. Nu ține cont de răul suferit. Nu se bucură de nedreptate, ci se bucură cu adevărul. Îndură totul, crede totul, speră totul, suportă totul."

Un comentariu:

  1. SI EXISTE EL AMOR VERDADERO.. CLARO QUE SI EXISTE ...A VECES LO BUSCAMOS ... A VECES LO ENCONTRAMOS .. A VECES ESTA LEJOS .. AUN QUE MUY CERCA TAMBIEN ....A VECES EL AMOR VERDADERO ...NOS OBSERVA DE SIEMPRE.. Y NO NOS DAMOS CUENTA DE ELLO PUES PENSAMOS QUE NO EXISTIMOS PARA SER AMADOS DE FORMA CORRECTA...APRENDER AMAR DE LEJOS...POR QUE EL AMOR VERDADERO NO TIENE FRONTERAS .. NI IDIOMAS .. NI EDADES QUE IMPIDAN TAL ENCANTAMIENTO...SOLO HAY QUE VER CON LOS OJOS SIN PREJUICIO Y SENTIR EL SUBLIME AMOR DESDE LEJOS Y QUE POR AÑOS NOS HAN MOSTRADO AQUELLOS QUE SI HAN PRACTICADO EL VERDADERO AMOR PARA NOSOTROS ...TE QUIERO MUCHO AMIGA ...(TE DEJO UN POEMA LINDO.. TRISTE SI.. PERO REFLEXIVO.. SE TITULA "TE DIGO ADIOS"... Te digo adiós, y acaso te quiero todavía.
    Quizá no he de olvidarte, pero te digo adiós.
    No sé si me quisiste... No sé si te quería...
    O tal vez nos quisimos demasiado los dos.

    Este cariño triste, y apasionado, y loco,
    me lo sembré en el alma para quererte a ti.
    No sé si te amé mucho... no sé si te amé poco;
    pero sí sé que nunca volveré a amar así.
    Me queda tu sonrisa dormida en mi recuerdo,
    y el corazón me dice que no te olvidaré;
    pero, al quedarme solo, sabiendo que te pierdo,
    tal vez empiezo a amarte como jamás te amé.
    Te digo adiós, y acaso, con esta despedida,
    mi más hermoso sueño muere dentro de mí...
    Pero te digo adiós, para toda la vida,
    aunque toda la vida siga pensando en ti.
    Lee todo en: POEMA DE LA DESPEDIDA - Poemas de José Ángel Buesa http://www.poemas-del-alma.com/jose-angel-buesa-poema-de-la-despedida.htm#ixzz3uWaKS1Eg

    RăspundețiȘtergere