5 oct. 2014

Sufletului meu pereche!

Cred cu tărie în existența unui suflet pereche. Știu că există cineva în lumea asta care caută pe cineva ca mine. Sunt sigură că și el iubește marea, sunt sigura că privește necontenit stelele, că are sufletul curat și că îi este sete de iubire. Nu știu unde se află, dacă este în jurul meu sau dacă peste un timp ne vom întâlni întâmplator, exact la momentul potrivit.
Cred cu sinceritate că lucrurile din viața mea, nu trebuie forțate...știu că nu pot lega pe nimeni de mine, că nu pot încătușa sufletul cuiva doar pentru că este pe placul meu. Nu este iubire...si unde nu este iubire, nu este nici viață!
Știu că în sensul acesta, așteptarea îmi este benefică. Fiindcă așteptând, îmi șlefuiesc personalitatea, în așa fel,încât, atunci când ne vom întâlni niciuna din așteptari să nu fie înșelate.
Știu că sufletul meu pereche rătăcește undeva în lume...în căutarea mea, desigur! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu